sâm. feb. 8th, 2025

Prima data cand intri pe site-ul unei firme ce ofera servicii excelente de scriere advertoriale te vei uita la servicii si pachete de servicii, la portofoliul de clienti si la preturi advertoriale. Preturile advertorialelor scrise de specialistii firmei pot fi sub forma unor liste sau pot sa fie afisate in dreptul fiecarui pachet de servicii sau serviciilor prestate, in paginile lor.

Multi clienti nu dau prea mare importanta preturilor pentru scriere articole, se gandesc la ele si le consulta doar atunci cand incep colaborarea, dupa care uita de ele si se concentreaza pe calitatea articolelor primite si pe rezultatele textelor redactate de copywriteri si content writeri.
Cum se stabilesc aceste preturi advertoriale? Aceasta este intrebarea de pe buzele celor care au interactionat macar o data cu o firma care poate pune la dispozitia clientilor servicii de scriere advertoriale pentru promovarea afacerilor. Pana sa ajunga sa apara pe site-ul de prezentare al firmelor, preturile trec prin mai multe etape pana sa ajunga la valoarea finala.

Echipa de specialisti si managerul firmelor discuta despre serviciile oferite, despre tipurile de texte si calitatea lor, despre nisele pe care vor scrie content writerii si copywriterii. In urma acestor discutii se vor stabili clar cateva tipuri de servicii prestate si modul in care vor fi oferite clientilor interesati de serviciile respective.
Sunt cativa factori care vor determina pretul final pentru orice fel de servicii de scriere articole:
Complexitatea articolelor, textelor-cu cat un text e mai dificil de redactat si mai complex, domeniul pentru care se redacteaza e mai dificil, cu atat va creste si pretul;
Numarul de articole oferite-cu cat e mai mare, cu atat vom avea si preturi mai mari;
Numarul specialistilor implicati-daca e nevoie de o echipa mixta de profesionisti preturile vor fi sensibil mai mari;

Deadline-urile de respectat-vrei articole mai rapid, platesti mai mult pentru serviciile prestate;
Calitatea articolelor redactate-o calitate premium va insemna preturi mai mari, in vreme ce articolele „normale” vor avea preturi mai mici;
Lungime articolelor-un articol de 300 de cuvinte va avea un pret mai mic decat unul de 1500 de cuvinte, fireste;
Tipul de articole, ton, stil-toate aceste aspecte influenteaza direct pretul, cu cat mai multe cerinte se aplica pe text, cu atat va creste si pretul final pentru serviciile prestate si pentru textele livrate.
Cererea pentru articole-daca exista o cerere mare pentru articole tip advertoriale sau anumite servicii din portofoliul firmei preturile vor varia in functie de aceasta.

In afara de aceste criterii clare, preturile vor varia in functie de promotii, de programe de fidelitate aplicate, de perioadele din an in care apar cererile pentru servicii, dar si in functie de noutatea lor si rezultatele generate intr-o perioada definita de timp.

Preturile pentru advertoriale vor fi intotdeauna cele mai bune de pe piata daca alegi o colaborare cu o firma cu experienta in redactarea de advertoriale pentru afacerea ta. Fereste-te de preturile prea mici si de cele prea mari si cauta mereu calea de mijloc si o calitate premium pentru toate textele primite si comandate.